Όμιλοι 2012-2013

ΟΜΙΛΟΙ 2012-2013

Το σχολείο μας έχει αναλάβει πρωτοποριακή δράση στις παρακάτω ενδιαφέρουσες πτυχές της παρεχόμενης γνώσης, με σκοπό οι μαθητές μας να αποκτήσουν δεξιότητες σε μία πληθώρα γνωστικών αντικειμένων που ναι μεν στηρίζονται στα σχολικά τους μαθήματα αλλά επεκτείνονται και σε ερευνητικό εξωσχολικό επίπεδο.

1. Όμιλος "Τέχνη και Μαθηματικά". Υπεύθυνη κ. Μπιτσιτέ Βάια. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

2. Όμιλος "Αερομοντελισμός". Υπεύθυνος κ. Μουρατίδης Χρήστος. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

3. Όμιλος "Ο Κύκλος της Ζωής". Υπεύθυνη κ. Μιχαηλίδου Ματίνα. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

4. Όμιλος "Στηρίζομαι στα Πόδια Μου". Υπεύθυνη κ. Ανδρουτσοπούλου Εύα. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

5. Όμιλος "Παίζοντας με τις λέξεις: Τα μυστικά της ρητορικής τέχνης". Υπεύθυνη κ. Πιτρόπου Αικατερίνη. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

6. Όμιλος "Δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων με JavaScript". Υπεύθυνος κ. Αναγνωστόπουλος Θεόδωρος. Για να δείτε το πρόγραμμα του ομίλου πατήστε εδώ.

Όμιλος Ρητορικής

ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ

Την Πέμπτη 14/03/2013 ο ρητορικός όμιλος του σχολείου μας, αποτελούμενος από 17 μαθητές της Γ? Γυμνασίου και την υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Πιτρόπου Κ., επισκέφθηκε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών! Όχι, δεν βιαζόμαστε να σπουδάσουμε οικονομικά και να επιλύσουμε το πρόβλημα της χώρα;! Πήγαμε να παρακολουθήσουμε την τακτική προπόνηση του ρητορικού ομίλου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος έχει στο ενεργητικό του συμμετοχές και διακρίσεις σε εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς ρητορικής. Τα δραστήρια και ευγενικά μέλη του μας υποδέχθηκαν εγκάριδα και με νόστιμα κεράσματα παραμέρισαν την αγωνία μας, δίνοντάς μας, μάλιστα, πέρα αό πρακτικές συμβουλές ρητορικής και την ευκαιρία να συνεργαστούμε μαζί τους στις ομάδες προετοιμασίας του αγώνα λόγου. Το θέμα της αντιλογίας ήταν ενδιαφέρον και προκλητικό: Πρέπει η κυβέρνηση να διαπραγματεύεται με τρομοκράτες; Κάποιο από εμάς νομίσαμε ότι παίζαμε σε ταινία, ενώ άλλοι ότι θα μιλούσαμε στη Βουλή. Κατά τη διάρκεια του αγώνα λόγου α) διαπιστώσαμε πόσο ωραίο, αλλά και δύσκολο είναι να εκτίθεσαι σε κοινό και να ξεδιπλώνεις την επιχειρηματολογία σου, έτοιμος να αντιμετωπίσεις της προκλήσεις του αντιπάλου, β) ενθουσιαστήκαμε γιατί οι φοιτητές-μέλη της ομάδας μας χρησιμοποίησαν και δικές μας ιδέες, γ) προβληματιστήκαμε, γιατί κρατούσαμε αναλυτικές σημειώσεις των ομιλιών, με σκοπό στο τέλος να τις αξιολογήσουμε!! (δύσκολοοο!!). Οι συνολικές εντυπώσεις μας; Ένα θέλω να σας πω: Αν και ήμαστε στα αμφιθέατρα για περισσότερες από δύο ώρες και είχε μεσολαβήσει το πρωί στο σχολείο και το μεσημέρι διάβασμα για την επόμενη μέρα, δεν θέλαμε να τελειώσει η προπόνηση!! Φεύγοντας, οι δύο όμιλοι, φοιτητικός και μαθητικός δεσμευτήκαμε να ανανεώσουμε το ραντεβού μας σε μια ακόμη προπόνηση, ενώ αφήνοντας το κτήριο κρυφοκοιτάξαμε με την ελπίδα να ξαναπάμε σύντομα: αρχικά ως μαθητές και, σε τρία χρόνια από τώρα?