Δηλώσεις προτιμήσεων ομίλων σχολικού έτους 2015-2016

Οι μαθητές του ΠΓ Αγ. Αναργύρων καλούνται μέχρι και την Κυριακή 11/10/2015 να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους για τους ομίλους που θα λειτουργήσουν κατά το σχολικό έτος 2015-2016 συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα η οποία είναι διαθέσιμη εδώ.

Οι όμιλοι που θα λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2015-2016 είναι οι εξής:

 

1. Αθλητικός Όμιλος

Υπεύθυνος: Ν. Κοτσόβολης, Ημέρα: Τετάρτη, Τάξεις: Α, Β, Γ

Πλήθος ερευνών επισημαίνουν οτι η καθημερινή άσκηση αποτελεί στοιχείο απαραίτητο για τη σωματική και ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του μαθητή. Ο όμιλος αυτός θα συμπληρώσει το δίωρο μάθημα Φυσικής Αγωγής στο Γυμνάσιο και θα επιτρέψει στους μαθητές να καλλιεργήσουν τα όποια ταλέντα τους γύρω απο τον αθλητισμό. Μπάσκετ, Βόλλευ, Ποδόσφαιρο, Πιγκ Πογκ είναι μερικά από τα αθλήματα με τα οποία θα ασχοληθούμε.

 

2. Στο δρόμο για την επιλογή επαγγελματικής σταδιοδρομίας

Υπεύθυνος: Ν. Κοτσόβολης, Ημέρα: Δευτέρα, Τάξεις: Γ

Μετά τη κατάργηση του μαθήματος του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού κρίνεται απαραίτητη η δημιουργία ενός ομίλου ο οποίος απευθυνόμενος στους μαθητές της Τρίτης Γυμνασίου οι οποίοι του χρόνου θα φοιτήσουν στο Λύκειο να τους βοηθήσει να λάβουν όλη τη πληροφόρηση που χρειάζονται για να οδηγηθούν αρχικά στη σωστή για αυτούς επιλογή σπουδών και αργότερα επαγγέλματος. Η λήψη απόφασης, η απόκτηση αυτογνωσίας, η πληροφόρηση γύρω από τα επαγγέλματα αλλά και η δομή του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι οι βασικοί άξονες γύρω από τους οποίους θα κινηθούμε στον όμιλο αυτό.

 

3. Γνωρίζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους

Υπεύθυνη: Ε. Ανδρουτσοπούλου, Ημέρα: Παρασκευή, Τάξεις: Α, Β, Γ

Δράσεις και δραστηριότητες που αποσκοπούν στην ψυχική ενδυνάμωση και την επικοινωνία, μέσα από το υλικό του προγράμματος "Στηρίζομαι στα πόδια μου", τη λογοτεχνία, την τέχνη, τη μουσική.

 

4. Προγραμματισμός: Η αληθινή πλευρά της πληροφορικής

Υπεύθυνος: Δ. Σκυριανόγλου, Ημέρα: Δευτέρα, Τάξεις: Β, Γ (Α μόνο αν υπάρξουν θέσεις)

Στόχος του ομίλου είναι η εκμάθηση της αναλυτικής προσέγγισης στην επίλυση προβλημάτων και η επίλυση προβλημάτων με χρήση του Η/Υ. Οι μαθητές θα μάθουν πως θα αναλύουν ένα πρόβλημα σε μικρότερα επιμέρους προβλήματα, πως θα συνδυάζουν τις λύσεις των επιμέρους προβλημάτων για τη λύση του κύριου προβλήματος και πως θα υλοποιούν τη λύση αυτή στη μορφή προγράμματος για Η/Υ.

 

5. Στα βήματα του El Greco

Υπεύθυνες: Μ. Μιχαηλίδου, Τ. Παπατρέχα, Ημέρα: Τρίτη, Τάξεις Α, Β, Γ

Στο συγκεκριμένο όμιλο θα ακολουθήσουμε τα βήματα του El Greco, του Έλληνα ζωγράφου, γλύπτη και αρχιτέκτονα της Ισπανικής Αναγέννησης από τη γέννησή του στο Ηράκλειο της Κρήτης στα 1541 μέχρι το Τολέδο, όπου και πέθανε στις 7 Απριλίου 1614. Ενδιάμεσοι σταθμοί οι πόλεις όπου έζησε και έδρασε, όπως: η Βενετία, η Ρώμη, η Μαδρίτη και τέλος το Τολέδο. Θα μελετήσουμε τους πίνακες που δημιούργησε σε κάθε μία πόλη ξεχωριστά και το πόσο επηρεάστηκε από τους δασκάλους του στη δική του τεχνοτροπία. Θα ασχοληθούμε επίσης και με το ιστορικό, κοινωνικό, μουσικό, καλλιτεχνικό πλαίσιο και θρησκευτικά γεγονότα - Ιερά Εξέταση που τον περιέβαλε στη διάρκεια της ζωής του. Επίσης θα δούμε πόσο επηρέασε τους σύγχρονους με εκείνον ζωγράφους ,καθώς και τους ζωγράφους του 20ου αιώνα. Ο όμιλος θα περιλαμβάνει και εκπαιδευτική επίσκεψη-ταξίδι στην Ισπανία στο πλαίσιο της βιωματικής προσέγγισης του Ομίλου.

 

6. Επίλυση προβλημάτων ? Λήψη αποφάσεων

Υπεύθυνος: Χ. Μουρατίδης, Ημέρα: Τρίτη, Τάξεις: Γ

Επίλυση ανοιχτών προβλημάτων λογικής, αριθμών, άλγεβρας, γεωμετρίας και πρακτικών της καθημερινότητας. Λήψη αποφάσεων για τη βέλτιστη λύση ενός προβλήματος. Χρήση και εξάσκηση σε μεθόδους και πρακτικές επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων.

 

7. Πρόγραμμα ανταλλαγής με Γερμανία

Υπεύθυνος: Β. Κωστόπουλος, Τάξεις Α, Β

 

8. Ο μικρός ερευνητής- Πειράματα Χημείας

Υπεύθυνη: Μ. Δρόσου, Ημέρα: Δευτέρα, Τάξεις: Β, Γ

Οι μαθητές, δουλεύοντας σε ομάδες ή και μόνοι τους, θα μάθουν να αναγνωρίζουν τα βασικά σκεύη και όργανα του εργαστηρίου της χημείας και θα εξοικειωθούν με τη χρήση τους για τη διενέργεια πειραμάτων, ακολουθώντας τους κανόνες ασφάλειας του εργαστηρίου . Βασικός σκοπός είναι η κατανόηση και ερμηνεία κάποιων χημικών φαινομένων και μέσω αυτών η εμβάθυνση στο θαυμαστό κόσμο της φύσης. Επίσης η αποτελεσματικότερη εμπλοκή των μαθητών με το μάθημα της Χημείας που είναι βασικό μάθημα των θετικών επιστημών και εξεταζόμενο στις πανελλαδικές εξετάσεις για μεγάλο αριθμό σχολών.