Νέο Σχολείο

Σχολικό Έτος 2012 -2013

 

Νεοελληνική Λογοτεχνία

Στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος  του Νέου Σχολείου, στο μάθημα της νεοελληνικής λογοτεχνίας, οι μαθητές της B΄ και Γ΄ γυμνασίου επεξεργάστηκαν ένα ολοκληρωμένο λογοτεχνικό βιβλίο και στο τέλος εκπόνησαν ομαδικές συνθετικές εργασίες. Η Β΄ γυμνασίου διδάχτηκε το μυθιστόρημα του Αντουάν Ντε Σαίντ ?Εξυπερύ «Ο μικρός πρίγκιπας» και η Γ΄ γυμνασίου το μυθιστόρημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Η Φόνισσα». Παραθέτουμε ενδεικτικά ορισμένες από αυτές εδώ.

Η καθηγήτρια

Δάφνη Πετροπούλου

 

Σχολικό Έτος 2011 -2012

Oικιακή Οικονομία

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, η καθηγήτρια Μητροσύλη Ευγενία, εφαρμόζει την παρέμβαση με τίτλο: "Ακούω τα Συναισθήματά μου, μαθαίνω διαφορετικά", στα τμήματα της Α' και Β' Γυμνασίου. Πρόκειται για ένα εγχείρημα που σχεδιάστηκε με την πολύτιμη βοήθεια της κοινωνιολόγου Θετεκούς Μαρίνα και του Κέντρου Πρόληψης "ΦΑΕΘΩΝ". Αποσκοπεί στην καλύτερη διαχείριση της τάξης, στην αναγνώριση των συναισθημάτων και στην καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών, στη διεξαγωγή του μαθήματος  χωρίς λεκτικές παρατηρήσεις και αντιπαραθέσεις και γενικότερα στη δημιουργία πιο ευχάριστου κλίματος στην τάξη.

Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται είναι:

Παιχνίδι Γνωριμίας , Το κουτί παραπόνων,   Συμβόλαιο τάξης,  Οι Κάρτες "Πειθαρχίας",  Το ταμπλό των συναισθημάτων

Βιωματικές Δράσεις

Η κ. Μητροσύλη Ε. σε συνεργασία με την κ. Κάλφογλου Χ. πραγματοποίησαν βιωματική δράση στην Α' Γυμνασίου με θέμα: "Τα όρια".

Η κ. Κοκκίνη Η., Ψυχολόγος, πραγματοποίησε βιωματική δράση με θέμα: "Σχέση μεταξύ ομάδων".

  •  

Νεοελληνικά Κείμενα


Στο πλαίσιο της λειτουργίας του Νέου Σχολείου  (σχολ. έτος 2011-12) η φιλόλογος του σχολείου μας κ. Πετροπούλου Δ. διδάσκει τα Νεα Ελληνικά Κείμενα, με χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών από τα παιδιά. Συγκεκριμένα στην Γ' τάξη  διδάσκει τη νουβέλα "Φόνισσα" του συγγραφέα Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, ενώ στη Β' τάξη διδάσκει το βιβλίο "Ο Μικρός Πρίγκιπας" του Γάλλου συγγραφέα Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ.