Αρχή

Καλωσήλθατε στην ιστοσελίδα του

Πρότυπου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων

Η Διεύθυνση, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Πρότυπου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων σας καλωσορίζουν στον ιστοχώρο του σχολείου που δημιουργήθηκε με την ελπίδα να αποτελέσει μια πηγή ενημέρωσης για τους επισκέπτες του αλλά και ένα παράθυρο που θα επιτρέψει στη σχολική μας κοινότητα να επικοινωνήσει με τον κόσμο, με όλους εκείνους που θεωρούν ότι η επικοινωνία, η συνεργασία και η κοινωνική δικτύωση μέσω των Νέων Τεχνολογιών θα συμβάλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε ένα Δημόσιο σχολείο αντάξιο των προσπαθειών και των ικανοτήτων των Ελλήνων εκπαιδευτικών.

 

Εξετάσεις Εισαγωγής 2024-2025: Προσωρινός κατάλογος υποψηφίων εξεταστικού κέντρου ΠΓ Αγ. Αναργύρων (λεπτομέρειες εδώ)

 

 

Ενημέρωση Γονέων/Κηδεμόνων μαθητών/τριών Γ' Γυμνασίου: Αποστολή Υπεύθυνων Δηλώσεων με Στοιχεία για την Πλατφόρμα e-Εγγραφές (έως 22/4, λεπτομέρειες εδώ)

 

 

Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19 και ιογενών λοιμώξεων για το σχολικό έτος 2023-2024 (εδώ)

 

(έργο της μαθήτριας Αλεξάνδρας Γαμπιεράκη)

 

Erasmus+ 2020-2022: Science through Experiment in Europe 2

ErasmusPlus 2020-2022 - Logo - New

Συμμετέχουν:

Ies Los Naranjeros (Ισπανία - website)

Scoala Gimnaziala Nr.10, Rm.Valcea (Ρουμανία - website)

Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων (Ελλάδα - website)

Klapka György Általános Iskola - Tarcal (Ουγγαρία -website)

Erzurumlu İbrahim Hakkı Ortaokulu (Τουρκία - website)

Osnovna škola Antuna Bauera Vukovar (Κροατία - website)

 

Erasmus+ 2021-2022: RoboGirls: empowering girls in STEAM through robotics and coding

Robogirls-Logo

Amazon Web Services (AWS) GetIT Program and Competition

AWSGetIt

Erasmus+ 2018-2020: Developing and Implementing New Strategies in Maths

Erasmus 2018-2020 - TogetherWeCount 

Συμμετέχουν:

Vastse-Kuuste Kool (Εσθονία - website)

OGEC Collège Sacré-Cœur (Γαλλία - website)

Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων (Ελλάδα - website)

Erzurumlu Ibrahim Hakki Ortaokulu (Τουρκία - website)

Istituto Comprensivo Nicola D' Apolito (Ιταλία - website)

 

ACT Project (Erasmus+ KA3)

ActProject01

 

 

Impact Physical Education Project

Impact

 

 

Erasmus+2016-2018: Science through Experiment in Europe

Erasmus Logo new

 Συμμετέχουν:

Scoala Gimnaziala Nr.10, Rm.Valcea (Ρουμανία - website)

Szkola Podstawowa w Ciechocinie, Ciechocin (Πολωνία - website)

Ceip Blas De Otero, Madrid (Ισπανία - website)

O? Preska, Medvode (Σλοβενία - website)

Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων (Ελλάδα - website)

Erzurumlu Ibrahim Hakki Ortaokulu, Ankara (Τουρκία - website)

 

Πρόσφατες Διακρίσεις:

E-Twinning School Label 2023-2024    EDUC BUSS AWARDS 2020s.jpg   

eTwinningAward2020-2021   EDUC BUSS AWARDS 2019s         

  eTwinningSchool - 2018-2019             EDUC BUSS AWARDS 2018s              

EDUC BUS AW 17 GOLD - small      SELFIE Badge 2018-2019     

 

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023 - 2024
 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ : ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ) (CV)

 

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

ΠΑΠΑΤΡΕΧΑ ΤΑΣΟΥΛΑ

ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Β2

ΔΗΜΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

Α1 

ΣΤΑΜΠΟΥΛΙΛΗ ΖΩΗ Α2 

ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΑΦΝΗ

 

ΧΙΟΝΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ (CV)

 

ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

Β1 

ΠΑΡΙΝΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ

 

ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΦΥΣΙΚΟΣ

 

ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΒΙΟΛΟΓΟΣ

Γ2

ΔΑΜΑΣΚΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΓΑΛΛΙΚΩΝ

Γ1

ΖΟΥΡΙΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ

ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

 

ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΡΘΑ

ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 

ΧΟΡΤΗ ΟΥΡΑΝΙΑ

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

 

ΚΟΤΣΟΒΟΛΗΣ ΝΙΚΩΝ (CV)

ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΜΑΤΙΝΑ

ΜΟΥΣΙΚΗΣ

 
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

 

ΛΥΤΣΙΟΥΛΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

 

ΣΚΥΡΙΑΝΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (CV)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  

ΣΥΚΚΑ ΕΡΜΙΟΝΗ

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ  

 

Επιπλέον, το εκπαιδευτικό έργο του σχολείου μας ενισχύεται σημαντικά με την πολύτιμη συνδρομή της υπεύθυνης καθαριότητας κ. Γεωργίας Ξαρχά.


 

Ο κανονισμός του σχολείου

ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ

Κανονισμός Λειτουργίας Σχολείου

Σκοπός του σχολείου μας είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας δημόσια και δωρεάν παιδεία που θα συμβάλει στην ολόπλευρη, ισορροπημένη και αρμονική ανάπτυξη των γνωστικών και ψυχοσωματικών ικανοτήτων των μαθητών/τριών.

Στοχεύουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι/ες οι μαθητές/τριες, ανεξάρτητα από φύλο και καταγωγή, θα έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να αναπτύξουν το δημιουργικό δυναμικό τους.

 

Εισαγωγή

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, N.4692/2020) βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των δημόσιων και ιδιωτικών Σχολείων και βασίζεται στις αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

Η συμμετοχή οποιουδήποτε ατόμου στη σχολική ζωή σημαίνει αυτόματα την ανεπιφύλακτη αποδοχή καισχολαστική τήρηση του σχολικού κανονισμού, στο σύνολό του.

 

Σύνταξη, έγκριση και τήρηση του Κανονισμού

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου με τη συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, των μελών τουΔιοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, και του προεδρείου του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου του Σχολείου. Επιπλέον, έχει εγκριθεί από την αρμόδια Σύμβουλο που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου μας, καθώς και από την Διευθύντρια Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας (άρθρο 37,Ν.4692/2020). Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας με την έναρξη του σχολικού έτους κοινοποιείται σε όλους τους γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου. Μια συνοπτικήμορφή του διανέμεται και συζητείται διεξοδικά με όλους τους/τις μαθητές/ριες του Σχολείου. Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της διεύθυνσης του Σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων/κηδεμόνων.

Ο Κανονισμός επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμοσυμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις - κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

Α) Προσέλευση- Αποχώρηση μαθητών

1) Η πρώτη ώρα αρχίζει στις 8.15 π.μ..Μαθητής που προσέρχεται στο Σχολείο μετά την είσοδο των μαθητών και του καθηγητή στην τάξη παραλαμβάνει από το Γραφείο Διδασκόντων υπογεγραμμένο σημείωμα εισόδου και παραμένει εκεί μέχρι την έναρξη της δεύτερης ώρας, οπότε και προσέρχεται στην τάξη, προσκομίζοντας το σημείωμα στον διδάσκοντα.

2) Οι μαθητές οφείλουν να βρίσκονται στις αίθουσες διδασκαλίας πριν από την έναρξη κάθε διδακτικής ώρας. Μαθητής που καθυστερεί αδικαιολόγητα δεν γίνεται δεκτός/ή στην τάξη και οφείλει να παρουσιαστεί στο Γραφείο Διδασκόντων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ.συνεργασία με καθηγητή που αποδεικνύεται με ανάλογο δικαιολογητικό σημείωμα), ο μαθητής γίνεται δεκτός στην τάξη.

3) Έξοδος μαθητή από τον σχολικό χώρο χωρίς άδεια αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα. Εάν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα (π.χ. υγείας), το παιδί φεύγει από το Σχολείο μόνο με τη συνοδεία του κηδεμόνα, ή εξουσιοδοτημένου από τον κηδεμόνα προσώπου, αφού έχει προηγηθεί συνεννόηση με το Διευθυντή και έχει χορηγηθεί η σχετική άδεια.

4) Η έξοδος μαθητή από την τάξη επιτρέπεται μόνο για πολύ σοβαρό λόγο. Ειδικά για σχολικές δραστηριότητες, η απουσία των μαθητών από την τάξη επιτρέπεται στην περίπτωση που υπάρχει δικαιολογητικό σημείωμα για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα, υπογεγραμμένο από τον διευθυντή, με την προϋπόθεση ότι ο μαθητής που έχει το σχετικό σημείωμα θα πάρει άδεια από τον εκάστοτε διδάσκοντα, πριν από την έναρξη του μαθήματός του.

5) Οι γονείς οφείλουν να ενημερώνουν το Σχολείο για την απουσία του παιδιού τους και τον λόγο που την προκάλεσε την ημέρα της απουσίας του. Θα πρέπει, επίσης, να ελέγχουν το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο τακτικά, ώστε να ενημερώνονται για e-mails του σχολείου που αφορούν τις απουσίες των μαθητών και αποστέλλονται ηλεκτρονικά μέσα από το πληροφοριακό σύστημα Myschool από τους αρμόδιους καθηγητές. Τέλος οφείλουν να προσέρχονται άμεσα στο Σχολείο, αν αυτό τους ζητηθεί.

6) Για λόγους προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων για την επίδοση των μαθητών θα γίνεται αυτοπροσώπως (και όχι τηλεφωνικώς) τις ημέρες και ώρες που ορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Σχολείου μας (http://gym-peir-ag-anarg.att.sch.gr/new/).

 

Β) Γενικότερη συμπεριφορά

1) Το πολιτισμένο κλίμα στο σχολικό χώρο θεωρείται δεδομένο για την εκπαιδευτική διαδικασία. Κάθε μαθητής οφείλει:

α) Να σέβεται το χώρο του σχολείου. Η διαφύλαξη καθαριότητας στους χώρους του σχολείου και η αισθητική τους αναβάθμιση δημιουργεί ευχάριστο κλίμα, υψηλό επίπεδο πολιτισμού και συνθήκες μεγιστοποίησης του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου.

β) Να φέρεται με σεβασμό και ευγένεια στους καθηγητές, στο προσωπικό του σχολείου και στους συμμαθητές του.

γ) Να συμβάλλει στην ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος και των σχολικών εκδηλώσεων.

2) Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών μέσων στους χώρους του σχολείου καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής των μαθητών σε αυτό. Οποιαδήποτε ανάγκη των παιδιών για επικοινωνία με την οικογένειά τους καλύπτεται από το Σχολείο. Επίσης, απαγορεύεται η φωτογράφηση, η βιντεοσκόπηση, η ηχογράφηση με οποιοδήποτε μέσο (π.χ. κάμερα, κινητό τηλέφωνο, συσκευή εγγραφής) χωρίς την άδεια της Διεύθυνσης σε όλους τους χώρους του σχολείου και καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού προγράμματος.

3) Το διάλειμμα είναι χρόνος μικρής ξεκούρασης. Παιχνίδια με μπάλες εγκυμονούν κινδύνους, γίνονται μόνο στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, με επίβλεψη και ευθύνη του καθηγητή Φυσικής Αγωγής. Για τους ίδιους λόγους δεν επιτρέπεται οι μαθητές να φέρνουν στο χώρο του σχολείου μπάλες από το σπίτι τους.

4) Η εμφάνιση - αμφίεση των μαθητών μέσα στο Σχολείο αποτελεί εκδήλωση του δικαιώματος ανάδειξης της προσωπικότητάς τους και, κατά συνέπεια, ανήκει στο χώρο της προσωπικής τους ευθύνης. Ωστόσο, η άσκηση αυτού του δικαιώματος περιορίζεται από τα όρια που επιβάλλουν η μαθητική ιδιότητα και η «αντικειμενική» ευπρέπεια. Καλό είναι, επίσης, οι μαθητές να αποφεύγουν να φέρνουν στο σχολείο ακριβά κοσμήματα,ρολόγια, στυλό και άλλα είδη αξίας, καθώς και μεγάλα χρηματικά ποσά. Σε περίπτωση απώλειας, το σχολείο δε φέρει καμία ευθύνη.

5) Κατά τις εκπαιδευτικές εκδρομές και τις εκπαιδευτικές εξόδους, είναι απαραίτητο για τα παιδιά να συνειδητοποιούν ότι εκπροσωπούν το σχολείο και τις οικογένειές τους με τη συμπεριφορά τους. Προκειμένου να διασφαλίσουμε τόσο την ασφάλειά τους όσο και την ομαλή διεξαγωγή των εκδρομών, απαιτείται η ακριβής τήρηση των οδηγιών που δίνουν οι εκπαιδευτικοί σχετικά με θέματα όπως το χρονοδιάγραμμα (ώρες αναχώρησης και επιστροφής), η διάρκεια του ελεύθερου χρόνου και άλλες σχετικές οδηγίες. Επίσης, προτρέπουμε τους μαθητές να συνεργάζονται μεταξύ τους, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή των εκδρομών.

6) Αποκλίσεις των μαθητών από τη δημοκρατική συμπεριφορά, από τους κανόνες του σχολείου, από τους όρους της ισότιμης συμμετοχής στη σχολική ζωή και από τον οφειλόμενο σεβασμό στους συμμαθητές τους θεωρούνται σχολικά παραπτώματα. Τα σχολικά παραπτώματα αντιμετωπίζονται από το σχολείο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με γνώμονα την παιδαγωγική αρχή ότι η κατασταλτική αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων πρέπει να είναι η τελευταία επιλογή, χωρίς, όμως, να αποκλείεται ως παιδαγωγικό μέτρο.

7) Η διαδικτυακή τάξη πρέπει να λειτουργεί με τους κανόνες περί προστασίας προσωπικών δεδομένων που ισχύουν και για το διά ζώσης μάθημα. Ο διαδικτυακός χαρακτήρας του μαθήματος δεν αλλοιώνει τον προσωπικό χαρακτήρα του ούτε αίρει με οποιονδήποτε τρόπο τους κανόνες που αφορούν στην παρουσία και παρέμβαση τρίτων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στις διαδικτυακές τάξεις εισέρχονται, παρακολουθούν και συμμετέχουν στη διδακτική πράξη οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι μαθητές με το ονοματεπώνυμό τους και φοιτητές που πραγματοποιούν την πρακτικήάσκησή τους (οι τελευταίοι μόνο κατόπιν χορήγησης γραπτής άδειας από τη Διεύθυνση του σχολείου) Πρέπει, τέλος, να τονιστεί ότι το σχολείο αποδίδει μεγάλη σημασία στην αίσθηση ευθύνης των παιδιών, αλλά και στην εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς.

Σεπτέμβριος 2023

 

Το σχολείο

Το Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων (Π.Γ.Α.Α.) ιδρύθηκε με το Π.Δ. υπ’ αριθ. 828/1-9-1980 «Περί Ιδρύσεως Προτύπων Μικτών Γυμνασίων» (ΦΕΚ Α΄ 204, 6-9-1980), και λειτούργησε από το σχολικό έτος 1980-1981 ως Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων, ενώ από το σχολικό έτος 1985-1986 ως Πειραματικό Γυμνάσιο Αγ. Αναργύρων μέχρι το 2011.

Από το σχολικό έτος 2011-2012 λειτούργησε ως Πρότυπο-Πειραματικό, μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης υποψηφιοτήτων από τη Διοικούσα Επιτροπή Προτύπων-Πειραματικών Σχολείων της χώρας, μέχρι το 2015.

Στη συνέχεια λειτούργησε ως Πειραματικό Γυμνάσιο από το σχολικό έτος 2015-2016 μέχρι το 2020.

Από το σχολικό έτος 2020-2021 θα λειτουργεί ως Πρότυπο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων σύμφωνα με το Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ Α΄ 111,16-6-2020), μεταξύ των δεκατεσσάρων (14) Προτύπων Γυμνασίων της χώρας.

Το σχολείο συστεγάζεται με το 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων. Διαθέτει έξι (6) αίθουσες διδασκαλίας, πλήρως εξοπλισμένες με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες και βιντεοπροβολείς, καθώς και πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια  Τεχνολογίας, Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής (το οποίο μοιράζεται με το 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων). Επίσης διαθέτει αίθουσα διδασκαλίας δεύτερης ξένης γλώσσας η οποία χρησιμοποιείται και ως αίθουσα βιβλιοθήκης, μελέτης ή αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου. Τέλος το σχολείο διαθέτει αίθουσα πολλαπλών χρήσεων την οποία μοιράζεται από κοινού με το 1ο Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων.

  

Το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων ως Πιλοτικό Σχολείο

Το σχολικό έτος 2011-12 ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η εφαρμογή πιλοτικών προγραμμάτων σπουδών σε 188 πιλοτικές σχολικές μονάδες (21 νηπιαγωγεία, 99 δημοτικά, 68 γυμνάσια), μεταξύ των οποίων και το Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αγίων Αναργύρων.

Η υλοποίηση του προγράμματος δίνει έμφαση στην αξιοποίηση πολλαπλών διδακτικών μέσων (σχολικά εγχειρίδια, ψηφιακό σχολείο, πιστοποιημένες σελίδες από το διαδίκτυο,  βιβλιοθήκη), στα μορφωτικά αποτελέσματα και την μύηση στις ερευνητικές τεχνικές μέσω βιωματικών δράσεων.

Δεν υπάρχουν αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας, ούτε στις συνολικές εβδομαδιαίως ώρες διδασκαλίας, οι οποίες παραμένουν οι ίδιες για όλες τις τάξεις.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας     http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps.php

 

Το σχολείο μας ανάμεσα στα δεκαπέντε (15) Πρότυπα-Πειραματικά Γυμνάσια

Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης υποψηφιοτήτων από την Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων - Πειραματικών Σχολείων το σχολείο μας έχει ενταχθεί στα 15 Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια της χώρας.

Για το δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας και την Υπουργική Απόφαση πατήστε εδώ.

Για το Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ') πατήστε εδώ.